Ini islam ker? Islam memalukan Islam… Siapa yang di hina? Siapa yang terhina?

Ada sedikit cerita mengenai orang yang menghina islam, yang sedihnya orang islam sendiri yang menghina islam. Memang kalau saya cakap, tak da orang nak percaya… cuba kalau saya bagi video… mesti ada orang percaya… Tengok lah video ni sendiri… komen lah sesuka hati anda…. kerana yang benar tetap yang benar.. mengaibkan kita selindungkan… Jangan sangka Tuhan itu tidak melihat…

Ini beberapa komen yang ada di Youtube tu :-

neofeliez :-
apa teruk sgt ni..
berdosa la kamu apabila menghina agamu sendiri..
tp sapa yg upload ni bkan islam..
brjaga lah kamu!!!!!!!!!!!

azr1979 :-
jangan main2 dgn agama…dosa kamu seluruh dunia tengok…hidup ni tak lama.. ke kubur jua akhirnya..bertaubat le..

kasiande :-
good, this kind of joke reveal how stupid n low appreciation of the malay on their own religion (the ritual), in which, even while praying they’re still trying to rape n abuse the indonesian maid. what kind of creature the malay’s really.

bobanimasi :-
U guys have insult ur own religion.. it’s not funny at all

So?… apa pendapat kawan-kawan yang lain…

p/s :- komen lah kat bawah ni… tak kena bayar pun Smile

p/s :- makin hari, makin kabur, makin minggu, makin dekat, makin tahun, makin tiba…..

Makluman

Kalau anda rasa di blog ini kurang memberi perkongsian ilmu kepada anda, dan ingin berborak tentang isu anda.. apa kata lepak dekat forum ini...forum ajakbicara.com

Anda perlu register terlebih dahulu untuk mula membuka topik diforum tersebut


Advertisement

10 Responses to “Ini islam ker? Islam memalukan Islam… Siapa yang di hina? Siapa yang terhina?”

  1. January 21, 2008 at 6:16 pm #

    Kurang Ajar!! Mereka telah mempermainkan agama yg kita cintai. Apakah mereka tidak takut dengan seksaan Api Neraka? Insaflah…

  2. January 21, 2008 at 7:39 pm #

    Itu lah… aku pun tak paham manusia zaman sekarang ni… lebih pelik dari jahiliyah… kalau zaman jahiliyah dulu orang tak boleh pikir dengan logik seperti tanam anak popuan dan lain-lain, tapi zaman sekarang dengan penuh didikan ilmu, masih lagi melakukan perkara-perkara yang merosakkan akidah… jangan ingat senang kita ingin betul kan balik akidah yang dah hilang

    p/s : berhati-hati lah jangan kita tergolong dengan mereka

  3. January 22, 2008 at 11:16 pm #

    yela…
    mereka ni mcm takde benda nak main ke…
    dunia entah apa nak jadi tah…

  4. January 24, 2008 at 2:32 am #

    saya dah tgk video ni kat youtube. tak ingat nak mati ke diorang ni?

  5. February 5, 2008 at 10:44 pm #

    I’d never heard of this one before

  6. siti nurtajali
    February 13, 2010 at 1:51 am #

    ade baik n buruknya…

  7. February 21, 2010 at 11:46 pm #

    Bagaimanapun, kita tetap tidak boleh menghukum si pelaku secara langsung. Itu semua Allah yang akan menentukannya.
    Cuma, sebagai seorang muslim, aku berdoa akan mereka diberikan petunjuk. Semoga Allah mengampuni dosa kita semua.

  8. February 22, 2010 at 12:11 am #

    Betul kata sedara… memang kita tak layak nak menghukum sesapa.. tetapi kita di ajar bagaimana cara untuk menegur kesilapan seseorang.. “Berdoa” adalah satu perkara yang paling mampu kita lakukan… nak belasah diaorang takut nanti diri sendiri kena belasah.. nak tegur terang-terangan.. nanti kita pula yang menganggu peribadi orang lain…

    jadi bawalah cara masing-masing… jika sedara merasakan perkara ini tidak patut berlaku, lakukan lah tanggungjawab sedara sebagai muslim, tidak kira dengan cara apa sekalipun…

    p/s: mudah berserah, tetapi susah untuk menegakkan kebenaran…

  9. April 22, 2010 at 10:54 am #

    Mereka telah mempermainkan agama yg kita cintai. Apakah mereka tidak takut dengan seksaan Api Neraka?

  10. June 28, 2010 at 5:04 pm #

    kdg2 sy plek…dyowg ni tataw mlu ke erkk??dgn terang2ngan tnjok mke…hurmmm…blakon seolah2 tga brsmbahygg…ape larhhh…sme2 la kte insaf k??

Ada Komen?

Connect with Facebook

CommentLuv badge